“IB PYP” dasturi

Oxbridge International School o‘quv dasturi boshqa ta’lim dasturlaridan keskin farq qiladi, chunki asosiy e’tibor bolalarda tanqidiy fikrlash va olgan bilimlarini hayotda qo‘llash qobiliyatini rivojlantirishga qaratilgan. Bizning IB PYP dasturimiz talabalar qanday o‘rganishini chuqur tushunish bilan ta’minlangan tadqiqotga asoslangan va konseptual o‘rganish va o‘qitishning transdisiplinar modelini taklif etadi. O'quv rejasining dizayni va tuzilishiga katta e'tibor qaratildi, natijada IB dasturlarida o'qitish uchun qulay ta'lim muhiti yaratildi.
Biz har bir talabaning shaxsiy ehtiyojlari va qiziqishlarini qo'llab-quvvatlaydigan ta'lim muhitini yaratishga intilamiz, shunda ular o'z imkoniyatlarini to'liq amalga oshirishlari mumkin.
PYP dasturi

Oxbridge International School.

PYP dasturi orqali talabalar o'z hayotlarida, jamiyatlarida va undan tashqarida ijobiy o'zgarishlar qilish uchun IB Ta'lim oluvchi profilining bilimlari, kontseptual tushunchalari, ko'nikmalari va xususiyatlarini rivojlantiradilar. Talabalar, shuningdek, yangi va kutilmagan muammolar va imkoniyatlarga javob berish, yaxshiroq va tinchroq dunyo yaratish uchun harakat qilish uchun moslashuvchanlik va tasavvurni namoyish etadilar. PYP har bir talabani o'z ovozi, tanlovi va o'z ta'limi uchun mas'uliyatga ega bo'lishga rag'batlantirish orqali mustaqil va hamkorlikdagi talabalarni rivojlantiradi. Dasturning transdisiplinar xususiyati talabaga o‘z bilimlarini fanlardan tashqarida qo‘llash imkonini beradi.
PYP da biz yosh o‘quvchilarimizga xulosa chiqarishdan oldin ishtirok etish, kashf qilish, tadqiq qilish va tanqidiy fikrlash uchun turli imkoniyatlarni taqdim etamiz. O'qituvchilarimiz o'quvchilarning o'z imkoniyatlarini maksimal darajada o'rganishlari uchun turli usullarda, mustaqil ravishda va guruhlarda ishlashga imkon beradigan maqsadli o'quv faoliyatini rejalashtiradi va amalga oshiradi.
Oxbridge xalqaro maktabida biz ingliz tiliga katta ahamiyat beramiz, chunki bu zamon talabidir. Bizning talabalarimiz xalqaro muhitda ta'lim olishadi, bu erda ko'pgina fanlar xalqaro o'qituvchilar tomonidan ingliz tilida o'qitiladi. Biz o'quvchilarimiz uchun ona tilidan ingliz tiliga silliq o'tish jarayonini kuzatamiz. IB falsafasi ko'p tillarni o'rganishga katta ahamiyat berganligi sababli, biz Oksbridgeda talabalarga o'zbek, rus, ispan va frantsuz tillarini asosiy o'quv dasturi sifatida, arab tilini esa darsdan tashqari dastur sifatida o'rganish imkoniyatini beramiz.
OXB-21-60-min.jpg
OXB-349-min.jpg
Oksbrijda biz umr bo'yi ta'lim beramiz va shuning uchun biz o'qitishdan tashqari, biz jamiyat sifatida hurmat, hamjihatlik va muloqot muhitida o'rganishimiz kerak deb hisoblaydigan muassasamiz. IB Learner Profile atributlarini ta’lim dasturlarimizga kiritish barcha o‘qitish va o‘rganishda muhim rol o‘ynaydi. Maktab ta'limi - bu hayot maktabi bo'lib, u erda muloqot qilishni o'rganish va jamoalarda o'rganish o'quv dasturini to'ldiradi, bu erda uy va maktab o'rtasidagi aloqa birinchi o'rinda turadi.
Biz har bir talaba noyob va alohida ekanligiga ishonamiz. Biz o'qituvchilar, bo'lim boshliqlari va maktabning o'qishni qo'llab-quvvatlash bo'limi o'rtasida mukammal muvofiqlashtirishni ta'minlash orqali e'tiborni shaxsiylashtiramiz. Biz o'qituvchilar hamjamiyatimizga har bir o'quvchining maktab hayotidagi ehtiyojlarini tushunish va qondirish imkoniyatini beramiz. Ushbu hamkorlikning natijasi matematika, ESL, nutq terapiyasi va o'qish bo'yicha qo'shimcha dasturlarni o'z ichiga olgan o'quv yordam darslaridir.
OXB-215-min.jpg

PYP koordinatorimiz haqida

 Madhavi Dutt
Madhavi Dutt

Xalqaro o’qituvchi sifatida u “So’zlar gapiradi, lekin harakatlar balandroq gapiradi” iborasiga ishonadi.
Madhavi Dutt Oxbridge xalqaro maktabining PYP dasturi koordinatori. Uning ilmiy va kasbiy yutuqlari orasida qishloq xo‘jaligi fanlari bo‘yicha bakalavr darajasi, atrof-muhitni o‘rganish bo‘yicha bitiruv diplomi, Montessori o‘qituvchilarini tayyorlash, ta’lim bakalavriati, psixologiya bo‘yicha magistrlik darajasi va ta’lim yo‘nalishi bo‘yicha magistrlik darajasi kiradi. U yaqinda Garvard universitetida talabalar yetakchiligi sertifikati kursini tamomladi. Uning karerasidagi muvaffaqiyat yo’li juda boy. Bir yil davomida sinf o’qituvchilarini qo’llab-quvvatlaganidan so’ng, Boshlang’ich maktab koordinatorining yordamchisi lavozimiga ko’tarilgan Madxavi xonim “Miss Reliable” tojini oldi. “Eng yaxshi o‘qituvchi” mukofoti uning yana bir yutug‘idir. IB PYPda 11 yil o’qituvchi sifatida ishlagandan so’ng, unga PYP koordinatori sifatida PYP jamoasini boshqarish mas’uliyati yuklangan va bu uning bu lavozimdagi ettinchi yilidir.
Jamoaning faol murabbiyi sifatida u birin-ketin ikki xil bosqichda – nomzodlik bosqichi va IB maktabini baholash bosqichida ikki xil maktabni boshqarish va rivojlantirishda uchuvchi rol o’ynadi.
Madxavi xonim hamkasblari bilan hamkorlik va jamoada ishlashga ishonadi. Bu unga o‘z tengdoshlarini dasturni rejalashtirish va amalga oshirishda innovatsion g‘oyalar bilan qo‘llab-quvvatlash imkoniyatini beradi, bu esa har ikki tomon uchun ham qadrlidir.
Uning intilishlarining axloqiy modeli IB pedagogikasi nuqtai nazaridan o’quv dasturlarini yozish va tahrirlashda atrof-muhit dizaynini qondiradigan talablarni belgilaydigan jamoa a’zosi kabi hayotiy profillarning bajarilishini qo’llab-quvvatlaydi. Bu noyob imkoniyat uning yashirin qobiliyatlari va salohiyatini yuzaga chiqardi.
Madxavi xonim ishtirok etgan ko‘plab IB seminarlari va ulardan orttirgan bebaho tajribasi olovni alangaladi va uni bu sohada yangi cho‘qqilarni zabt etishga intilishga ilhomlantirdi.
IB seminarlaridan o’rganish unga ba’zi standartlarni belgilashga yordam berdi va o’z ishining tuzilishi va yo’nalishini ta’minladi. O’qitish amaliyoti standartlarni haqiqatga aylantirdi.
Madxavi xonim zamonaviy raqamli texnologiyalardan foydalanib, yosh ongni yanada yaxshi ko’nikmalarga ega bo’lishga tayyorlashga yordam beradigan kerakli o’quv resurslarini yaratishga mohir. Xarakterning yaxlitligi, ijodiy fikrlash, tabiatni o’rganish, innovatsion yondashuv va jamoaviy ishlarni sinxronlashtirish qobiliyati uning kuchli tomonlari. IBEN aʼzosi sifatida Madxavi xonim Afrika, Yaqin Sharq, Yevropa va Rossiya mintaqasi boʻyicha dastur menejeri hisoblanadi.
Madxavi xonimga “Talaba taraqqiyoti” mukofoti – ta’lim sohasida erishgan yutuqlari uchun mukofot berildi.